תפריט נגישות

סמל אבירם ארנולדס ז"ל

אבירם ארנולדס
בן 20 בנפלו
בן פאני ויוסף
נולד בבת ים
בי' באב תשכ"ט, 25/7/1969
התגורר בעין הבשור
התגייס ב-נובמבר 1988
שרת בחטיבת גולני סיירת גולני
נפל בעת מילוי תפקידו
בט' בחשוון תש"נ, 6/11/1989
מקום קבורה: באר שבע
חלקה: 05, שורה: 02, קבר: 10.

קורות חיים

נולד ביום י' באב תשכ"ט (25.7.1969) בבת ים. במלאת לו שש שנים, העתיקה המשפחה את מגוריה למושב דקלה שבצפון סיני, שם החל את לימודיו בבית-הספר היסודי 'אבשלום' שבפיתחת רפיח, המשיכם בקרית החינוך ע"ש בסין וסיים לימודיו התיכוניים בבית-הספר 'הבשור' שבחבל אשכול. בקרב בני משפחה וידידים היה כינויו הקבוע אבי.

היה חבר בתנועת 'הנוער העובד' תחילה כחניך ולאחר- מכן כמדריך. אחד מתחביביו האהובים היה הספורט. הוא התאמן במסגרת נבחרת הנוער של המועצה האזורית 'אשכול' אולם באותה מידה אהב גם שרטוט והתעניין בביולוגיה. כמי שנולד בעיר חוף, היתה בו אהבה לים והוא הרבה לבלות על החוף, אולם באותה מידה אהב גם רכיבה על אופנועים.

עם חתימת הסכמי השלום ופינוי סיני נאלצה המשפחה לעקור שנית ולהעתיק את מגוריה למושב עין הבשור, שהוקם לאחר הפינוי. לקראת גיוסו לצה"ל הרבה להתאמן על-מנת להתקבל ליחידה מובחרת. הוא גויס לשירות חובה בצה"ל בחודש נובמבר 1988 והוצב לשרת בסיירת גולני, לשביעות רצונו המלאה.

אבי נפל בעת מילוי תפקידו, בתאונת נשק, ביום ט' בחשוון תש"ן (6.11.1989) והובא למנוחת-עולמים בבית-העלמין הצבאי בבאר שבע. הניח הורים, אח ואחות - גיא ושרית. הוא הועלה בדרגה לאחר מותו. במכתב תנחומים למשפחה השכולה כתב מפקדו על חיוכו התמידי והשקט הנפשי של אבי ועל המוטיבציה הרבה שהנחתה את פעילותו.











מסלול ניווט לזכרו - בית ג'אן.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה