תפריט נגישות

טוראי חיים בוחבוט ז"ל

חיים בוחבוט
בן 19 בנפלו
בן מרסל וסלומון (שלמה)
נולד בירוחם
בכ"ה באייר תשל"ג, 27/5/1973
התגייס ב-אוגוסט 1991
שרת בחטיבת גולני פלנ"ט
נפל בעת שירותו
בה' בשבט תשנ"ב, 9/1/1992
מקום נפילה: ישראל
מקום קבורה: ירוחם
חלקה: 01, שורה: 01, קבר: 05.
הותיר: הורים, שלושה אחים ואחות - אורי, מירון, אילן ואיילת

קורות חיים

בן מרסל וסלומון. נולד ביום כ"ה באייר תשל"ג (27.5.1973) בירוחם. למד בבית הספר היסודי ע"ש אלי כהן ובבית הספר התיכון 'אורט ספיר' במגמה הריאלית ביולוגית. בזכות הישגיו בלימודים דילג על שנת לימודים בכיתה ח'.

כשסיים את לימודיו היה צעיר מכדי להתגייס, לכן שימש כמורה ממלא מקום בבית ספר וקידם בלימודים תלמידים צעירים וגם חברים בני גילו, אשר ידעו להעריך נכונה אותו ואת ידיעותיו. חיים התנדב למגן דוד אדום והדריך בני נוער בתנועת 'השומר הצעיר'.

חיים גויס לצה"ל בשנת 1991, סיים את הטירונות כחניך מצטיין והתנדב ליחידה קרבית נבחרת בחטיבת גולני - תפקיד שאליו שאף משחר נעוריו. כדרכו, השקיע ביחידה מאמצים עצומים כדי שהכול יבוצע כהלכה. כאשר נבחר חיים לחניך למופת, המשיך בכך את דרכו בעירו ירוחם, שם היה ידוע לכול כמנהיג חברתי טבעי וכמי שיש לו השפעה חיובית חזקה מאוד על בני הנוער.

חיים היה בן נאמן להוריו ומסור מאוד למשפחתו. קשר נפשי עמוק היה לו עם אחיו התאום, אילן. תמיד היה מוקף בחברים טובים ויחסי החברות הטובים שלו היו לשם דבר בעיירה. בירוחם עדיין זכורה הופעתו המרשימה של חיים בטלוויזיה, שם דיבר בשבח החיים הטובים בעירו, על אף דימויה השונה בעיני הציבור.

ביום ה' בשבט תשנ"ב (9.1.1992) נפל חיים בעת שירותו והובא למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין בירוחם.

הניח הורים, שלושה אחים ואחות - אורי, מירון, אילן ואיילת.

מפקדו ספד לו באומרו:"חיים בלט ביכולתו לסחוף את חבריו, לעודדם ולהגיש להם עזרה... היה מועמד לתפקיד סמל צוות וליציאה לקורס קצינים. נוסף לפועלו הרב במסגרת היחידה, היה חיים גם 'שליח' רצון טוב של חטיבת גולני כולה ביישובו ירוחם, ובעקבות המלצותיו הצטרפו רבים מחבריו לחטיבה".

לזכרו של חיים נקראת על שמו הספריה התורנית בבית הכנסת שבעירו.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה