תפריט נגישות

סמ"ר דביר עמנואלוף ז"ל

האחות ביקשה מהאב המנוח: "שדביר לא ייפגע"

ההודעה של האחות אביה באתר
אלבום תמונות

כששמעה שאחיה נכנס לפעילות ברצועה, כתבה אביָה עמנואלוף באתר לזכרו של אביהם ז"ל:
"תעזור לאמא להיות חזקה, ותוציא את החיילים בשלום מעזה".
"אבא יקר, דביר היום - ברגע זה - נכנס לעזה. אמא כל-כך מודאגת, בבקשה תעזור לה להיות חזקה וגם לי ולכולנו. ותוציא את כל החיילים בשלום מעזה. אוהבת, אביָה" - כך כתבה אחותו בת ה-12 של סמ"ר דביר עמנואלוף ז"ל, חלל צה"ל הראשון במבצע עופרת יצוקה, לאביהם המנוח - נתנאל - שנפטר לפני כשנתיים ממחלה, ובני המשפחה בנו אתר אינטרנט לזכרו.
עם פטירתו של האב, הקימו בני המשפחה אתר אינטרנט לזכרו שבו העלו תמונות משותפות מימים שמחים יותר. בני המשפחה - ובמיוחד אביָה - אחותו הקטנה של דביר, נהגו לכתוב לאב דרך האתר וביקשו לחלוק עמו מחוויות המשפחה. את ההודעה על כניסת אחיה לרצועה שלחה אביָה במוצאי שבת, בשעה 20:41.
"אביה הייתה קשורה מאוד לאבא שלה", מסביר אלעד, גיסו של דביר. "באופן כללי הם היו משפחה מאוד מלוכדת ומחוזקת, אחרי שהאבא נפטר - אבל גם לפני. אני זוכר שכאשר הכרתי את אשתי, כולם אמרו לי - 'לאיזו משפחה נכנסת'. הרגשתי שזאת זכות שלי להיות חלק ממנה. כל מי שהכיר את דביר ידע שמדובר באדם מאוד מיוחד. הוא אהב את הארץ והאמין בדרך שלו".
עם היוודע מותו של אחיה, דביר בקרבות בעזה, ביקשו גולשים שנכנסו לאתר הזיכרון להשיב לפנייתה המרגשת של הילדה.
גולש בשל טל, כתב לה: "לאביה היקרה, אני רוצה להגיד לך שאני משתתף בצערכם, מחזק אתכם ואת המשפחה, שלא תדעו צער. הרבה אהבה".
גולשת בשם אביטל הוסיפה: "שלא תדעו עוד צער, עכשיו הבן והאב יתאחדו".
וחן כתבה: "אביה יקרה, פנית לאבא שיעזור שעות לפני שדביר נהרג כי אמא דואגת. את כנראה ילדה מאוד רגישה ואני מתפללת שאלוהים ייתן לך ולאמך את הכוח להתמודד עם מה שקרה. תדעו שכל עם ישראל מאחוריכן, תהיו חזקות והלוואי ומעתה תדעו רק טוב ונחת. יהי זכרם של נתנאל ודביר ברוך".

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה